понедельник, 11 марта 2013 г.

Модуль 5

В умовах 21 століття доводиться постійно вчитися. Задоволення сучасних потреб щодо кваліфікації працівників вимагає опанування так званих навичок ХХІ століття. А оскільки навколишній світ все більше використовує технології для організації ефективної комунікації, людині необхідно розвивати власні навичкі та набувати компетентності, щоб не відстати від інших в такому середовищі. Основна мета освіти - допомогти учням контролювати та керувати процесом власного навчання.

Тому сьогодні ми продовжуємо планувати, як навчати учнів за методом проектів та формувати в них навички ХХІ століття.
Поділилися з колегами презентаціями проектів та обговорили засоби, критерії оцінювання проектів (використали "стратегію 3-2-1").
Навчилися правильно використовувати Інтернет-ресурси з дотриманням закону про авторське право. Зберегли у власному портфоліо документ "Дозвіл батьків для роботи учнів в Інтернеті",
Забезпечили відповідальне використання мережі Інтернет шляхом проведення з ними та їх батьками профілактичної бесіди. 

Цей модуль допоміг мені переосмислити процес навчання учнів засобами Інтернет-ресурсів: за допомогою форм GoogleDocs  можна оцінювати знання та вміння учнів; через використання блогів, спільних документів, чатів учні можуть обмінюватися думками, обговорювати питання проекту; результати проектної діяльності учні можуть висвітлити в інтернет-просторі через блог або wiki-сторінку. 
Корисним є використання навичок критичного мислення при оцінюванні учнями Інтернет-ресурсів, де діти спочатку керуються формальними критеріями (індикаторами) оцінювання веб-сайтів. Для того, щоб проаналізувати сайт необхідні навички критичного мислення - навички мислення високого рівня, когнітивні знання - знання про закономірності мислення людей та про власне мислення. А ці знання отримують у першу чергу учасники навчальних проектів. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий