среда, 13 марта 2013 г.

Модуль 8

Сьогодні ми з колегами працювали у парах над темою "Оцінювання діяльності учнів у проекті". Ознайомилися із стратегіями, методами, цілями й інструментами оінювання, які використовуються для виявлення потреб учнів та спрямовані на розвиток навичок 21 століття. Прийшли до висновку, що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та обов'язково із залученням  учнів до процесу оцінювання.
Для себе я відкрила нове і цікаве.
Це  5 основних видів СТРАТЕГІЙ ОЦІНЮВАННЯ:
1. Визначення навчальних потреб учнів:
  • Вивчення прикладів робіт учнів 
  • Графічні схеми
  • Знаю – Хочу дізнатися – Дізнався (З-Х-Д) схеми
  • Стратегія «Думаємо –Об’єднуємось –Ділимося»
  • Мозкова атака
2. Розвиток самостійності і взаємодії:
  • План проекту
  • Самооцінювання і рефлексія
  • Зворотній зв’язок від однолітків
  • Спостереження груп
3. Моніторинг прогресу:
  • Неформальні спостереження і занотовування цікавих випадків
  • Файл статистики роботи учня
  • Контрольний список прогресу роботи
  • Звіти про виконання проекту
  • Зустрічі й консультації за проектом
4. Перевірка розуміння і метапізнання:
  • Письмові щоденники
  • Відео і фото журнали
  • Структуроване інтерв’ю і спостереження
  • Неформальні опитування
  • Письмові й усні тестування і вікторини
5. Докази розуміння і вміння:
  • Продукти діяльності
  • Демонстрація
  • Портфоліо
  • Учнівські конференції
Детальніше про СТРАТЕГІЇ ОЦІНЮВАННЯ

Комментариев нет:

Отправить комментарий